20 de raspunsuri ..


Imi este frica:
1 Sa mor cu o zi inainte de a castiga la loto.
2 Sa m-apuce diareea prin oras.
3 Sa il vad pe Nicolae Guta dezbracat. (asta da cosmar)
4 Sa ma vad pe mine dezbracata.
5 Sa deschid linkuri pe mail.:D
6 Sa aud bocitoare.
7 Sa nu scriu porcarii pe mes la cine nu trebuie (de ex. directoarea mea).
8 Sa mi-i se auda gandurile.
9 Sa vad oamenii jucand la nunti.
10 Sa nimeresc intrun spatiu inchis cu o baba „credincioasa” sau un mosneag libidinos.

Nu imi este frica:
1 Sa castig la loto.
2 Sa ma declare Bill Gates mostenitoarea lui.
3 Sa gasesc pestisorul de aur.
4 Sa pierd vremea.
5 Sa ignor persoanele enervante.
6 Sa injur nesimtitii.
7 Sa mananc ciocolata la orice ora.
8 Sa ma fac ca ascult confesiunile unora.
9 Sa ma culc proasta si sa ma trezesc desteapta.
10 Sa abordez o mutra plictisita in public.

Dau leapsa la mihaela candea

Un răspuns to “20 de raspunsuri ..”

  1. dan cel rau Says:

    la aia cu diaree prin oras chiar nu m-am gandit .
    si va rog cu ocazia asta sa da-ti click pe orice link pe care il primiti pe mail ..nu dauneaza sanatatii

Lasă un răspuns

